top of page
Search
  • tourismschoolrau

INTERVIU CATRINEL NEGRU, Brand Performance Manager Hilton EMEA London

Cine este Catrinel Negru cea de astazi?


Sunt absolventa a Facultatii de Economia Turismului generatia 2011 si a programului de Masterat – Administrarea Afacerilor in Turism generatia 2013. Catrinel din ziua de azi este un om care calatoreste de cate ori are ocazia (si ocazia se iveste destul de des). Cateodata imi planuiesc urmatoarea calatorie cat inca sunt pe drum si in general un zic un la o noua aventura.

Oamenii din jurul meu ma caracterizeaza ca avand “itchy feet for travelling”. Pe partea de cariera, am acumulat o experienta de 8+ ani in hotelarie – am lucrat cu Hilton si Marriott iar momentan sunt Brand Performance Manager pentru hotelurile full service din cadrul brandului Hilton din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.



Cum ai ajuns la URA si ce anume te-a determinat sa alegi turismul?


Am studiat turismul inca din liceu, iar dupa 4 ani am ales sa aplic pentru Universitatea Romano – Americana la Facultatea de Economia Turismului Intern si International, fiind una dintre cele mai bune alegeri din punct de vedere al oportunitatilor oferite si dupa cum o sa vedeti mai jos, a fost o alegere foarte buna.


Ce iti aduci aminte din viata de student la ETII?


URA mi-a oferit posibilitatea sa studiez un semestru la Universitatea Politehnica din Valencia cu programul Erasmus, dar si sa petrec o vara de practica intr-un hotel din Torquay, UK tot pe baza unui program cu bursa. Doi dintre colegii mei de facultate (Bogdan si Stefan) mi-au ramas prieteni pe viata si pastram legatura si in ziua de azi, lucru care in general se intampla destul de rar.

Era sa uit… imi aduc clar aminte de emotiile dinaintea sesiunii, de cursuri si de seminariile de care asteptam sa scapam si sa fugim in Herastrau si de care acum ne este foarte dor.


Cum te-au ajutat studiile la programul de licenta si masterat din cadrul ETII in dezvoltarea profesionala?


In 2015 am absolvit Management Development Program organizat de Hilton. O parte din motivul pentru care am ajuns sa lucrez pentru Hilton este o simpla recomandare pe care am primit-o de la o doamna Profesoara din cadrul Universitatii pentru a lucra ca receptioner la DoubleTree by Hilton Bucuresti. 1 an mai tarziu m-am transferat la un alt Hilton din Londra unde am avut oportunitatea sa imi dezvolt cariera enorm de mult. Ii sunt foarte recunoscatoare si in ziua de astazi pentru interviul pentru care m-a recomandat, a avut un impact enorm in cadrul dezvoltarii carierei mele in turism.

In 2017 am obtinut primul meu rol ca si Front of House Manager la Hilton London Green Park. Mai departe cariera mea a continuat in mod ascendent in cadrul Hilton.


2015 – Absolvire – Management Development Program- organizat de Hilton


Ce recomandari ai pentru un student la ETII?


Profita de orice oportunitati ai (fie ca sunt proiecte cu studenti internationali, fie ca sunt programe Erasmus sau un curs cu un profesor american) si bucura-te de anii de facultate/masterat pentru ca trec extrem de repede. Toate astea poate suna foarte banal dar sunt convinsa ca o sa ai aceeasi senzatie cand o sa ajungi la festivitatea de absolvire.

Mult succes!


2017 – primul meu rol ca si Front of House Manager la Hilton London Green Park.

213 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page